- کانون تبلیغاتی نسبت طلایی
- عکاسی صنعتی محصولات

تصویربرداری محصولات
عکاسی محصول همانند ویترین یک مغازه است، دنیایی که امروزه ما در آن زندگی می کنیم دنیای تصویر است، مشتری زمانی وارد یک فروشگاه می شود که محصولی در ویترین نظر او را جلب کرده باشد. به همین صورت، اگر توجه مشتری بعد از دیدن عکس محصولات در سایت فروشگاهیتان یا صفحه شما در فضاهای مجازی مثل اینستاگرام جلب شد، آنگاه به دنبال وسیله مورد نیاز خود گشته و سپس محصول شما را برای خرید انتخاب می کند. این مهمترین دلیل عکاسی از محصول در تجارت الکترونیک است که در این مطلب سعی داریم به بیان آن بپردازیم و بگوییم که چرا عکاسی از محصول اهمیت دارد؟
چرا عکاسی از محصول اهمیت دارد؟
از جمله ویژگیهای یک لوگوی تخصصی عبارتند از:
1. ابزار توجه مشتری و ماندگاری او در کسب و کار
پژوهش های مربوط به ردیابی چشم نشان می دهند که انسان 80 % از آنچه را که می بیند و 20 % از آنچه را که می خواند به خاطر می سپارد. بنابراین بازدیدکنندگان یک فروشگاه اینترنتی در اولین قدم توسط عناصر بصری درگیر فضای کسب و کار و همچنین گشت و گذار در آن می شوند.
2. ابزار تعامل با مشتری
نتیجه برخی پژوهش ها، گویای آینده چرخش دنیای جستجو بر روی عکس هاست. همان طور که در حال حاضر نیز کاربران می توانند به جای تایپ کلمه، عکس لباس یا مبلمان یا هرچیز دیگری را به راحتی در Google Lens جستجو کنند، بدون این که لازم باشد توضیحی درباره آن بنویسند. بنابراین عکاسی از محصول اولین تعامل بین شما و مشتری است که به او کمک می کند تا محصول را درک کرده و با نام تجاری شما آشنا شوند.
3. ابزار فروش
کیفیت عکس محصولات، محرک اصلی تعامل، تبدیل و ماندگاری فروشگاه شما و ارزش دهی به مشتری است. در واقع علاوه بر کیفیت، عکاسی از محصول باعث افزایش رشد فروشگاه شما چه به صورت مجازی و چه حقیقی می شود. بنابراین نباید اهمیت نقش تبلیغات و به خصوص هویت بصری و نحوه نمایش آن به کمک عکاسی محصول را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای فروش دست کم بگیرید.
برخی از نمونه کارها







